To co przeminęło bezpowrotnie     www.wojtar.eu lub www.wojtar.com

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021

Cały 2006

7.01.2006
Ilustracja - Link
Oj, strasznie zimno dzisiaj! To chyba najzimniejszy styczeń od niepamiętnych czasów, a mnie się wycieczek zachciało! Co widziałem, to opisałem.
3.05.2006
Wolny dzień i dość niepewna pogoda. Cóż robić? Jak to co? Np. zrobić kółko po najbliższej okolicy? I tak powstała pierwsza, samochodowa wyprawa.
4.06.2006
Ilustracja - Link
Z okazji "Dni Tarnowa" oraz 150-lecia istnienia kolei w Tarnowie, zorganizowano na dworcu przyjazd pociągu retro, występy artystyczne, a także przejazd tymże pociągiem, na trasie Tarnów-Tuchów. O czym można sobie poczytać właśnie tutaj.
25.06.2006
W tym dniu, odbył się koncert zespołu ARKA NOEGO, a wieczorem 2TM2,3. Poszedłem tam. A co innego było robić!
Ilustracja - Link
W tym dniu, wieczorem, odbył się też koncert zespołu 2 TM 2,3. Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć.
12.08.2006
Ech... Znowu ktoś zapomniał powiadomić nas, czyli mieszkańców, że będzie miała miejsce impreza lotnicza, (już 2), na maleńkim lotnisku. Dosłownie w ostatniej chwili dowiedziałem się o tym.
13.08.2006
Ilustracja - Link
Po lotniczej imprezie, najlepiej pojechać gdzieś dalej. Na ten przykład, wypadła taka malutka wyprawa do Krościenka i Szczawnicy, o czym co nieco tutaj napisałem.
20.08.2006
Kończące się wakacje, są okazją, do zrobienia ostatniej rundy honorowej, przez naszą kochaną górę, "Marcinkę", stałą trasą, od Skrzyszowa do Zawady.
24.09.2006
Ilustracja - Link
Dzisiaj pojechałem zobaczyć zalew w Podlesiu Dębowym. Bo, to już jesień i jakoś tak... Zalew? Jaki zalew!
19.12.2006

Wiem. Nic się nie dzieje. Niestety, zbieram na nowy aparat fotograficzny. Stary padł na amen. A ponieważ nie mogę prowadzić, swego rodzaju "kroniki", to i strona stoi. Postaram się coś zrobić w tej sprawie.
25.12.2006
Ilustracja - Link
Zbliża się koniec roku, więc czas na krótkie podsumowanie roku, co tutaj uczyniłem.
31.12.2006
Tak oto nastał koniec roku. Ponieważ, kupiłem nowy aparat, to najwyższy czas, aby go wypróbować.

Cały 2007

1.01.2007
Ilustracja - Link
Myślałem, że już nic dzisiaj nie napiszę, no i proszę. Godzina 1:00 Nowego Roku, a mnie się pisać zachciało. Na pokazanie kilku fajerwerków można sobie pozwolić.
14.01.2007
Jest niedziela. Na zewnątrz silny i porywisty wiatr. Wiał po prostu bardzo mocno, a ja walczyłem z nim dzielnie i poszedłem na spacer robiąc kilka fotek.
28.01.2007
Ilustracja - Link
Kolejna niedziela. Spadło nieco śniegu, więc wybrałem się na malutką przechadzkę, po naszym jakże wspaniałym mieście.
11.02.2007
Dzisiaj pojechałem do Ciężkowic. Ot, taki miałem pomysł. Zresztą. Po co pisać, jak wystarczy zerknąć i wszystko będzie wiadome.
18.02.2007
Ilustracja - Link
Dzisiaj jest tak ciepło, że aż trudno uwierzyć w panującą nadal nam zimę. Postanowiłem wyruszyć na malutki spacerek.
25.02.2007
Nieco nieudaną wyprawę do Jamnej, przedstawiam w dalszej części opisu. Cóż. Nie zawsze musi wszystko wychodzić.
25.03.2007
Ilustracja - Link
Czas rozpocząć tegoroczny sezon rowerowy. Było ciepło, więc postanowiłem zobaczyć, czy wiosna przypadkiem nie nadeszła. Idzie, ale bardzo wolno.
15.04.2007
Postanowiłem w końcu pokazać Tuchowski Las. Lecz tym razem, pojechałem tam na rowerze. I to była najlepsza decyzja.
30.04.2007
Ilustracja - Link
Kiedyś była tu osobna strona o górze św. Marcina, ale musiałem ją zlikwidować. Wszystko, co tam było, jest teraz tutaj. Pierwszy wpis tak wyglądał.
19.05.2007
Noc Muzeów to otwarte bramy muzeów w całej Polsce. Tarnów też otworzył swe zabytki na pokaz, więc i ja zabrałem się na tę imprezę. Co widziałem, pokazuję.
27.05.2007
Ilustracja - Link
Upał daje nam się we znaki okropnie. Postanowiłem uciec od tego gorąca w bardziej górzyste rejony naszego regionu. Pojechałem do Krynicy, Piwnicznej i...
9.06.2007
Zachciało mi się zrobić kolejną rundę honorową przez Marcinkę i Kruk. No to właśnie tego dokonałem dzisiaj, o czym jest ten wpis..
23.06.2007
Ilustracja - Link
Dziś jest dzień zwiedzania Krakowa. Byłem tu wprawdzie wczoraj, lecz nie zabrałem aparatu. Zresztą, zapraszam do opisu.
To nie pomyłka. Gdyż tego samego dnia, po przyjeździe z Krakowa, udałem się na zlot, „garbatych aut” na Rynku Tarnowa.
24.06.2007
Ilustracja - Link
Następnego dnia, miały miejsce dwie imprezy. Jedna w miejscowości Stróże i rajd terenówek, później piknik w Zakliczynie. Byłem tam.
29.06.2007
Znowu byłem w Krakowie. No tak wypadło i już. Wiem. Nie ma co pokazywać, ale ja chcę... Ja chcę...
15.07.2007
Ilustracja - Link
Dzisiaj chyba słońce mści się na nas. Panuje potworny upał, więc uciekłem przed nim nad wodę w okolice Komorowa.
30.07.2007
Od dzisiaj jestem na urlopie i oczywiście niedostępny. Ot co. Co zaś robiłem podczas tego wypoczynku, opisałem.
26.08.2007
Ilustracja - Link
Dziś jest ostatnia niedziela wakacji. Trzeba koniecznie gdzieś pokrążyć po okolicach, jak to już mówiłem, naszego pięknego miasta.
12.09.2007

Właściwie to nie ma o czym pisać. Wakacje bezpowrotnie przeminęły, zimno i ciągle pada deszcz. Co więc tu pokazywać? Coraz smutniej się robi. Ech...
16.09.2007
Ilustracja - Link
Po ostatnich opadach, wraca do nas piękna pogoda na koniec lata, a ja pojechałem zobaczyć ruiny zamku w Melsztynie.
22.09.2007
Piękna, słoneczna pogoda, wyrwała mnie z domowych pieleszy, by uganiać się na rowerze po okolicy. W tym wątku opisałem wszystko.
30.09.2007
Ilustracja - Link
W ostatni dzień września z przepiękną i słoneczną pogodą, postanowiłem pojechać do Bochni, ale tam nie dotarłem. Ech, przygody!
11.10.2007
Dwa razy byłem w Jurasówce. Jest tu stok narciarski. Wprawdzie była to wyprawa służbowa, ale nie przeszkodziło mi to w zrobieniu kilku fotek.
28.10.2007
Ilustracja - Link
Jesienny wypad do lasu. Wprawdzie jesień jest piękna, ale podczas jazdy autem, nie chce się wysiadać, to i relacja jakaś specjalnie powalająca nie jest.
17.11.2007
Jak niczego nie dodawałem, to teraz chyba oszalałem. He, he. Wystarczyły dwa dni i co... Opisuję tu dwa dni listopada. Piękna zima tej jesieni. Ot co.
29.12.2007
Ilustracja - Link
Tak. To już prawie koniec 2007 roku. Tradycyjnie więc zapraszam do obejrzenia kilku niepublikowanych fotografii.
31.12.2007
Jakby to powiedzieć. Ostatni dzień 2007 roku to... Ostatni dzień roku! Poszedłem więc zobaczyć, co też słychać na mieście.

Cały 2008

3.02.2008
Ilustracja - Link
Jest ciepło, więc id na spacer. Niestety z braku koncepcji, gdzie można krążyć, ostatecznie poszedłem na ruiny zamku na górze św. Marcina.
24.02.2008
Spacerować mi się zachciało, bo pogoda jest taka, że grzechem byłoby siedzenie w domu. Tak więc, komu w drogę, temu... Kij na drogę... Wędrowcy do boju!
30.03.2008
Ilustracja - Link
Oto pierwsze kilometry zrobione na rowerze w 2008 roku. Siedzenie w domu jest okropne. Lenistwo jeszcze gorsze. Czas więc, by zobaczyć zachodzące w przyrodzie zmiany.
24.04.2008
Pojechałem rowerkiem, aby poszukać wiosny. I oczywiście zobaczyć, jak budzi się przyroda do życia. To, co zobaczyłem, jest bardzo ciekawe.
26.04.2008
Ilustracja - Link
Znowu rower poszedł w ruch. Tym razem, postanowiłem pojechać do Komorowa, by zobaczyć piękną, świeżą zieleń wiosny.
27.04.2008
Siedzę sobie i myślę, gdzie by tu pojechać. No i wymyśliłem. Będzie to Czchów. Ma tę zaletę, że na jego terenie znajduje się, baszta. Szkoda, że zamku jakiegoś nie ma.
18.05.2008
Ilustracja - Link
Pierwsze, Tarnowskie Święto Gulaszu. Fajna byłaby to impreza, gdyby nie deszcz na koniec. Kilka fotek, umieściłem w tym linku.
30.05.2008
Dwa dni w jednym. Tak musi być, bo po co rozbijać to na kawałki. Mamy tu kolejny przykład braku informacji, na temat mającej odbyć się imprezy. Gdyby nie przypadek, nic bym nie wiedział.
1.06.2008
Ilustracja - Link
Dzień dziecka to szczególna okazja, by zrobić kilka fotek naszym milusińskim. Tak też uczyniłem. Wszędzie gdzie słychać było krzyki, tam byłem i ja.
Na koniec dnia, chciałem zobaczyć jakie imprezy przygotowano na górze św. Marcina, więc się tam udałem. Szkoda było jechać.
2.06.2008
Ilustracja - Link
Poniedziałek. Piękna pogoda sprzyja przejażdżkom rowerowym. Pojechałem nad Dunajec do Ostrowa. Jest tu zaledwie 8 fotek, ale mimo wszystko zapraszam.
22.06.2008
Wreszcie mam zamiar dojechać do Jamnej na rowerze. Tym razem, w ręku mam przewodnik i palące słońce na niebie. Nie było łatwo i...
29.06.2008
Ilustracja - Link
Dzisiaj pojechałem do Stróż, aby zobaczyć zmagania wielkich aut. Miałem nadzieję na lepszą imprezę niż zeszłoroczna, ale niestety...
6.07.2008
Coroczny odpust w Tuchowie jest okazją, do przemyślenia wielu spraw. Nie inaczej jest tego roku. Zresztą, fotki mówią same za siebie.
13.07.2008
Ilustracja - Link
Z nudów pojechałem do Ciężkowic, aby później trafić do Melsztyna. Przywiozłem też kilka zdjęć.
20.07.2008
Zachciało mi się pokazywać zamki, baszty i ruiny, no to wsiadłem do auta i odwiedziłem kolejno, basztę w Czchowie, zamek w Tropsztynie i ruiny na Marcince koło Tarnowa.
25.07.2008
Ilustracja - Link
Po ulewnych deszczach, postanowiłem pojechać do Ostrowa i z mostu, zobaczyć jak wygląda Dunajec. Cóż powiedzieć? Woda to straszny żywioł.
27.07.2008
Dzisiaj zwiedzę kilka ciekawych miejsc. Na początek będzie to zamek, a raczej jego ruiny. Potem... Co będę bazgrał. Tutaj jest wszystko.
3.08.2008
Ilustracja - Link
Przypomniałem sobie po ostatnich ulewach, że chciałem zobaczyć huczący wodospad w Skamieniałym Mieście. Przy okazji, wpadłem na drugą turę rajdu aut ciężarowych.
7.08.2008
Wycieczka do... Przecież widać, a cały opis jest dużo lepszy. Zapraszam.
10.08.2008
Ilustracja - Link
Postanowiłem pokazać ostatnie dwa zamki nad brzegami Dunajca, czyli Niedzicę oraz Czorsztyn.
17.08.2008
Pojechałem do Kalwarii Zebrzydowskiej, zobaczyć zniszczenia po zeszłorocznej wichurze, która nawiedziła tamtejsze dróżki.
21.08.2008
Ilustracja - Link
Dziś czwartek. Słońce świeciło bardzo intensywnie, więc po niedawnych ulewach, wybrałem się do rezerwatu "DEBRZA".
23.08.2008
Wreszcie, udało mi się dojechać do Jamnej! Za 6 miesięcy byłaby 2 rocznica moich starań, a tu jest prawie cała relacja z wyprawy.
24.08.2008
Ilustracja - Link
Mistrzostwa Polski, Polish Quarter Horse Association, to zawody konne w stylu western. Oczywiście musiałem to zobaczyć.
31.08.2008
Czyż ostatni dzień wakacji nie jest dobrym pretekstem do wędrówek? Zatem Rytro, Stary Sącz i inne miejsca, czekają już na mnie.
7.09.2008
Ilustracja - Link
Ta niedziela była na tyle piękna, że nie pozwoliła mi siedzieć w domu. Zamek górny w Rożnowie, czekał cierpliwie na mnie od dawna. I nie tylko on.
12.10.2008
Pojechałem rowerem na ostatnią wycieczkę tego roku. Miejsce: góra św. Marcina i Kruk.
26.10.2008
Ilustracja - Link
Zimno jest dzisiaj, a mimo wszystko postanowiłem gdzieś pojechać. Nie było żadnych rewelacji.
9.11.2008
Jesienna aura nie nastraja wprawdzie do wędrówek, lecz ja na przekór aurze, poszedłem na spacer. I tego nie żałuję absolutnie.
14.12.2008
Ilustracja - Link
Zima stoi w progach, ale na ulicach jej nie widać. Poszedłem więc na spacer, zanim pojawią się pierwsze opady śniegu.
31.12.2008
Czas podsumować mijające 365 dni. Znowu człowiek jest starszy o kolejny rok. Ech...

Cały 2009

18.01.2009
Ilustracja - Link
Śnieg, zawieruchy i takie tam inne zjawiska meteo, które nawiedziły nas ostatnio, zaowocowały pieszą wyprawą, na naszą ukochaną górę św. Marcina. Będzie o śniegu.
25.01.2009
Chcąc zrezygnować z dalszego prowadzenia tej strony, poszedłem się przespacerować z problemem. Kilka fotek zrobiłem.
14.02.2009
Ilustracja - Link
Tak się złożyło, że nasze ukochane miasto, nawiedził... Śnieg. Tak, tak. Taki biały sypiący się z nieba, a ja, poszedłem to zobaczyć.
15.02.2009
Po całonocnych opadach śniegu, wybrałem się na spacerek standardowymi drogami. Czyli, przez Gumniska na Marcinkę.
15.03.2009
Ilustracja - Link
Miała być wycieczka do miejscowości, której nazwę niedawno przekręciłem. Niestety, ale jakoś tak wyszło, że dojechałem... Właściwie lepiej o tym przeczytać.
21.03.2009
Dziś odbyły się uroczystości związane z gen. Józefem Bemem. Naszym krajanem. Niestety, relacja będzie bardzo krótka, gdzie opisałem wszystko, co trzeba.
2.04.2009
Ilustracja - Link
Nareszcie zrobiło się na tyle ciepło, by odbyć pierwszą wycieczkę rowerową. Zaledwie kilka zdjęć znalazło się tutaj.
5.04.2009
W Niedzielę Palmową, pojechałem do Kalwarii Zebrzydowskiej, w której co roku odbywa się przedstawienie, o wydarzeniach sprzed 2000 lat. Dziwna była to wyprawa.
9.04.2009
Ilustracja - Link
Nie ma co dużo pisać. Pojechałem na Piaskówkę. !UWAGA! Zaledwie 6 Zdjęć. :)
12.04.2009
Piękna pogoda, w tę świąteczną niedzielę, dała mi impuls do wyjazdu za miasto. Postanowiłem pojechać do Lipnicy Murowanej.
19.04.2009
Ilustracja - Link
Rozmyślając nad zamknięciem strony, postanowiłem uciec od tego gdzieś w góry. Pojechałem przejść się wąwozem
25.04.2009
Aby zakończyć temat przebudowy trzech skrzyżowań i kilku dróg, wybrałem się na krótki spacerek ulicami miasta. Mało mi było, więc jeszcze gdzieś pojechałem.
26.04.2009
Ilustracja - Link
Przez przypadek, trafiłem na stronę dotyczącą zamków w Polsce. Pisano tam o najwyżej położonym, zamku w Polsce. Ciekawość mnie pchnęła, bym to zobaczył.
3.05.2009
Nadal utrzymująca się piękna pogoda, nie była w stanie zatrzymać mnie w domu. Musiałem przejść kolejny szlak w Pieninach, jak to powiedziałem w ostatnim opisie.
9.05.2009
Ilustracja - Link
Przypadkowo nadarzyła się okazja, by pojechać do Przemyśla. Nigdy tam nie byłem, to i zbyt wiele nie trzeba było mnie namawiać.
10.05.2009
Niedziela, piękna pogoda. I gdzie by tu pojechać. Losowo wskazując miejsca na mapie, padło na Suchą Górę, położoną między Tarnowem a Tuchowem.
17.05.2009
Ilustracja - Link
Nie ma się co rozpisywać. Pojechałem w znane i wielokrotnie pokazywane miejsca, by przetestować nowy sprzęt. Testy wypadły pomyślnie.
24.05.2009
Troszeczkę krótka relacja, z II Święta Gulaszu. Coś ta impreza umiera.
6.06.2009
Ilustracja - Link
Dzisiaj miała miejsce nudna, ale też i ciekawa wycieczka. Niemożliwe? Możliwe, jak się z ciekawości skręci w zwykłą polną drogę.
14.06.2009
Przepiękna pogoda, która nastała nam po deszczach, oraz zakończona fiaskiem, próba nowych map w nawigacji GPS, opisana została w tym wątku.
28.06.2009
Ilustracja - Link
Ostatnio na Tarnów spadło sporo deszczu. Było tego tyle, że wylał nawet taki strumyk, jakim jest Wątok. Są to obrazy już po opadnięciu wody. Oczywiście, jest też kilka innych miejsc.
29.06.2009

Ponieważ ludzie do mnie maile piszą, za co wszystkim serdecznie DZIĘKUJĘ, postanowiłem odpowiedzieć na kilka powtarzających się uwag, zbiorowo.
9.07.2009
Ilustracja - Link
Wybrałem się rowerem na małą rundkę po mieście. I tak prawdę powiedziawszy, wyszło coś, co jest tutaj. Nie mam pojęcia, po co ja to skleciłem?
13.07.2009
Trzeba koniecznie gdzieś pojechać. I pojechałem. Gdzie? Oczywiście żadna to rewelacja, ale zawsze coś. :)
14.07.2009
Ilustracja - Link
Tym razem, udałem się do miejsca, gdzie rzeka Biała, kończy swój bieg. No i strasznie parno tam było. Ciężkie były to chwile. Fotki oczywiście są.
22.07.2009
Upalna pogoda po ostatnich deszczach, każdego wyciągnie z domu. Nawet, mnie. Błąkając się po mieście, postanowiłem przejechać się wschodnim stokiem Marcinki. Łatwo nie było.
2.08.2009
Ilustracja - Link
Pierwszy dzień urlopu. Ponownie jadę do Nowego Wiśnicza jak obiecywałem w jednym z poprzednich opisów.
7.08.2009
Obiecywałem, że jeszcze tego roku, pokażę wszystkie szlaki, wiodące na główny szczyt w Pieninach, czyli Trzy Korony. Oto kolejny szlak.
8.08.2009
Ilustracja - Link
Zamiast tradycyjnie pojechać w góry, pojechałem na północ. Konkretnie to do Pieskowej Skały.
9.08.2009
Dzisiaj, postanowienie z kwietnia zrealizowałem. Pojechałem do Kalwarii Pacławskiej. Cały dzień chodzenia opisałem w tym wątku. Było wspaniale. Polecam bardzo.
10.08.2009
Ilustracja - Link
Niepewna pogoda, nie dała szansy na dalekie podróże. Ostatecznie udałem się zobaczyć, jakie zmiany zaszły w Bobowej oraz Tropsztynie.
15.08.2009
Ostatnia sobota urlopu. Zrobiło się ciepło i miło, więc pojechałem rowerem w miejsce, gdzie Wątok wpada do rzeki Biała.
16.08.2009
Ilustracja - Link
W ostatnią niedzielę urlopu, przejechałem na rowerze, przez Pleśną, jakieś lasy koło Rychwałdu i przez Koszyce wróciłem do domu.
30.08.2009
W ostatnią niedzielę sierpnia, wybrałem się w góry. Celem był najwyższy szczyt Pienin. Nie są to Trzy Korony.
Ilustracja - Link
Tutaj umieściłem zdjęcia zrobione aparatem analogowym przez mojego kolegę Andrzeja, z którym zdobyłem szczyt Wysokie Skałki.
6.09.2009
Przypomniałem sobie, że w Klikowej jest impreza jeździecka. Nie było mowy, bym tam przypadkiem nie pojechał. No i byłem.
9.09.2009
Ilustracja - Link
Pojechałem zobaczyć, jak powstaje most na Wątoku. Potem, z braku chęci uprawiania jeździectwa rowerowego, pojechałem na ruiny zamku w Tarnowcu.
20.09.2009
Doszły mnie wieści, że woda w Dunajcu systematycznie opada i jest na bardzo niskim poziomie. Dlatego postanowiłem to sprawdzić.
27.09.2009
Ilustracja - Link
Piękna i ciepła pogoda, nie mogła mnie zatrzymać w domu. Musiałem gdzieś pojechać. Chyba okolice Pleśnej zaczynam lubić. :)
4.10.2009
Kilka ostatnich dni to istna udręka. Jak nie pada, to znowu ziąb okrutny. Dzisiaj za to zrobiło się wyjątkowo ciepło i pojechałem na Brzankę.
31.10.2009
Ilustracja - Link
Jesień. Jak co roku, chciałem zrobić całą stronę poświęconą jesieni, ale nie wyszło. Wyszło za to, tylko te sześć marnych zdjęć. Szkoda. Wielka szkoda.
22.11.2009
Zapowiadająca się piękna pogoda, ponownie wyrwała mnie z domowych pieleszy, bym sobie gdzieś podreptał. No i dreptałem.
29.11.2009
Ilustracja - Link
Chciałem zobaczyć coś, czego nie widziałem, a nie widziałem nigdy w życiu np. Rezerwatu "Diable Skały". Warto było jechać.
30.12.2009
Kolejny koniec roku stał się okazją do podsumowania tego, co miało miejsce. Mówiąc w skrócie. Był zwariowany i zarazem ciekawy.

Cały 2010

2.01.2010
Ilustracja - Link
Tuż po Sylwestrze, trzeba się było nieco przewietrzyć. Daleko chodzić mi się nie chciało, to dreptałem w okolicach centrum. Ech. Zimno.
17.01.2010
W trudzie zabijania zimowej nudy wymyśliłem, że pojadę w Pieniny i zobaczę jak one wyglądają w zimie. No i zobaczyłem.
14.02.2010
Ilustracja - Link
W ostatnim czasie, nieco napadało śniegu. Ponieważ są to zapewne ostatnie podrygi zimy, chciałem pokazać miasto tonące w śniegu.
21.02.2010
Nie dotarłem poprzednio na Marcinkę, to zrobię to teraz. Była odwilż, jest śnieg. Tym razem to na pewno ostatni śnieg tego roku.
21.03.2010
Ilustracja - Link
Przyszła wiosna, więc naszła mnie ochota na wycieczki i pojechałem do znanego miejsca. Ze względu na późną porę, nie ma zbyt wielu zdjęć.
28.03.2010
Niedziela Palmowa. Postanowiłem pokazać to, co dzieje się w Lipnicy Murowanej.
4.04.2010
Ilustracja - Link
Ładna pogoda w Niedzielę Wielkanocy, dała mi impuls do odwiedzenia skały o dziwnej nazwie. Szło się wyśmienicie.
18.04.2010
Smutne dni nawiedziły ostatnio nasz kraj. Mimo wszystko, pojechałem w pierwszą tegoroczną wyprawę rowerową. Zaś wydarzenia ostatniego tygodnia, obchodził będę po swojemu.
20.04.2010
Ilustracja - Link
Dzisiaj było tak ładnie, że zapragnąłem zobaczyć barwy wiosny. Ta piękna zieleń zawsze mnie przyciągała. Pojechałem więc i się nasyciłem.
25.04.2010
Nasi „przepowiadacze” od pogody, dali mi nadzieję na daleką wyprawę. Szybko podjąłem decyzję, aby pochodzić sobie po górach.
23.05.2010
Ilustracja - Link
Po niespełna miesiącu opadów, wreszcie zaświeciło słońce. Nie ma na co czekać, tylko wsiadać na rower i w drogę, zobaczyć co narobiła powódź.
30.05.2010
Od ostatniego wpisu, pogoda w kratkę. Tak mi się nudziło, że pojechałem w Pieniny. Zapewne nie ostatni raz. Myślę jednak, że warto było to zrobić.
6.06.2010
Ilustracja - Link
Pojechałem rowerem, by zobaczyć zniszczenia, jakie spowodowała druga fala powodziowa, która przetoczyła się przez nasz region, dokładnie wczoraj.
8.06.2010
Rozpoczyna się budowa autostrady. Niestety, część rezerwatu „Debrza” ulegnie zniszczeniu. Postanowiłem sprawdzić, co tam się dzieje.
9.06.2010
Ilustracja - Link
Po ulewach, nastąpiły upały. Uciekając od nich, zupełnie przypadkowo trafiłem na inne skutki drugiej fali powodziowej. Szkoda w ogóle pisać.
13.06.2010
Na górze św. Marcina, miała miejsce impreza związana z rycerzami i w ogóle z dawnymi czasy. Pojechałem tam, lecz trafiłem na koniec imprezy.
30.06.2010
Ilustracja - Link
Tym razem w wyniku losowania na górską wycieczkę, los wybrał Turbacz. Nigdy tam nie byłem, więc tym bardziej się ucieszyłem. takim losowaniem.
13.07.2010
Od dłuższego czasu chodziło za mną, by wreszcie pojechać w Tatry. No i właśnie dokonałem tego czynu. Była to ciekawa i ogromie przyjemna wyprawa.
1.08.2010
Ilustracja - Link
Jak ten czas szybko leci. Dopiero wakacje się zaczynały, a już mamy ich półmetek. Czas się zacząć ruszać.
8.08.2010
Tak się złożyło, że po prawie miesięcznej przerwie, ponownie pojechałem w Tatry. Tym razem, odwiedziłem Dolinę Pięciu Stawów.
9.08.2010
Ilustracja - Link
Choć to dziwnie zabrzmi, to właśnie na rowerze wybrałem się zregenerować siły, po ostatniej wycieczce w Tatry. Rower to naprawdę dobry środek lokomocji.
10.08.2010
Oto kolejna wycieczka rowerowa do Tuchowa. Gdzie byłem i co widziałem, można oczywiście zobaczyć.
12.08.2010
Ilustracja - Link
Tęsknota. Tak, to dobre słowo. Bardzo zatęskniłem za chodzeniem po górach. No takie nowe hobby mam. Poszedłem dość daleko.
21.08.2010
Wielokrotnie byłem pytany o szlak przez Kruk, który co roku pokonuję kilka razy. Proszę bardzo. Oto opis tego szlaku.
22.08.2010
Ilustracja - Link
Nie tak dawno temu, przedstawiałem nieudaną wycieczkę rowerową przerwaną przez deszcz. Teraz pokażę podobną, ale zakończoną całkowitym sukcesem.
25.09.2010
Nie wiem jak opisać tę podróż. Może więc, zamiast się rozpisywać, to zaproszę do oglądania. Będzie o okolicach Szczawnicy i Niedzicy.
3.10.2010
Ilustracja - Link
Od ostatniej, podobnej wyprawy, minął prawie rok. Czas więc przedstawić jej drugą wersję
24.10.2010
Od bardzo dawna, staram się pokazać jesień. Nigdy jeszcze mi się to nie udało. Dzisiaj pojechałem do Jamnej, bo ta otoczona jest lasami i tam ją znajdę.
14.11.2010
Ilustracja - Link
Tak ciepłego dnia w jesieni dawno nie było. Pojechałem więc w góry, by sobie jeszcze po nich połazić. Z tej okazji postanowiłem zdobyć Dzwonkówkę.
21.11.2010
Pojechałem na małe rozpoznanie terenu, tuż za Ryglicami. Głównie chodziło mi o Ostry Kamień. Obiecywałem sobie, że tutaj przybędę, więc jestem.
30.12.2010
Ilustracja - Link
No i przyszedł czas, na małe podsumowanie mijającego bezpowrotnie roku.
31.12.2010
Ostatni dzień roku. Może by tak pokazać, jak wygląda miasto? No... Niezła myśl.

Cały 2011

2.01.2011
Ilustracja - Link
Minęły Święta Bożego Narodzenia, minął Nowy Rok. Złogi tłuszczu po obżarstwie trzeba jakoś spalić. Najlepszym sposobem będzie pospacerować sobie na świeżym powietrzu. Tak też zrobiłem.
27.02.2011
Długo nic nie pisałem, gdyż nigdzie nie chodziłem. Pracowałem i nadal pracuję nad nową stroną, więc uznaję to za usprawiedliwienie. Dzisiaj jednak postanowiłem rozpocząć sezon "łazikowania". Poszedłem w góry.
27.03.2011
Ilustracja - Link
Pokazałem znajomym kolekcję zdjęć, które zrobiłem do tej pory. Bardzo chcieli, abym wystawił kilka fotek. Wszystkie, nie nadają się za bardzo do pokazania. To chociaż te osiem pokażę.
3.04.2011
Wiosna już dawno zawitała w nasze progi, a ja jeszcze nie ruszyłem rowerka. Nie można do tego dopuścić, by rdza go zjadła całkiem.
17.04.2011
Ilustracja - Link
Czas na zorganizowanie większej wycieczki. Postanowiłem z kolegą, pojechać na zwiad, by dowiedzieć się, czy inni uczestnicy dadzą sobie radę.
1.05.2011
Na prośbę kilku uczestników, umieszczam tę krótką relację z wycieczki na Jaworzynę Krynicką.
22.05.2011
Ilustracja - Link
Za oknem piękna pogoda, więc najwyższy czas, by ruszyć się z miejsca i dokonać nowego wpisu, w tym tu "pamiętniku".
4.06.2011
Dowiedziałem się, że trwają prace przy przebudowie drogi do Tuchowa. Muszę to sprawdzić. Muszę to przede wszystkim sprawdzić.
5.06.2011
Ilustracja - Link
Tak sobie wymyśliłem, że będę kontynuował pokazywanie miejsc, gdzie budują autostradę. Tym razem, chciałem zobaczyć, jak powstaje most na Dunajcu.
17.07.2011
Właśnie dzisiaj, po obfitych opadach, pogoda zrobiła się dość ładna i klarowna. Postanowiłem nabić trochę kilometrów na rowerze. Na inne wyprawy, to nie wiem, czy tego roku, uda się "wstrzelić" pomiędzy krople deszczu. Cóż. Pożyjemy, zobaczymy.
28.07.2011
Ilustracja - Link
Nadal nie można nigdzie dalej pojechać, bo ciągle pada i pada. Chociaż powinienem powiedzieć, że leje jak z cebra. Dzisiaj jednak było względnie ładnie, to wsiadłem na rower i w drogę.
3.08.2011
Po wielu dniach opadów, nareszcie zaświeciło słońce. Postanowiłem nadrobić stracony czas i pojechałem w bardzo znane miejsce. Jest to Brzanka. Jednak tym razem, przyjechałem tu z dodatkowym sprzętem.
5.08.2011
Ilustracja - Link
Przez te deszcze, w ostatnim okresie, siedziałem jak na szpilkach. Miałem być w górach już kilka razy, a tu nic. Jednak udało się zrealizować, chociaż część planu. Pojechałem zobaczyć co się dzieje na Przechybie.
21.08.2011
I ponownie jadę na Brzankę. Jednak tym razem, całą trasę pokonuję na rowerze. Jest to też ostatnia wzmianka o tym wzniesieniu. No, chyba że...
4.09.2011
Ilustracja - Link
Siedzenie w domu jeszcze nikomu nie wyszło na zdrowie, a pogoda poprawiła się na tyle, by pojechać w góry i sobie pochodzić po szlakach. Jednak w mej szalonej głowie zrodził się pewien plan. Otóż...
18.09.2011
I znowu wybrałem się na wycieczkę zbiorową. Tym razem, pojechałem w Pieniny, by przejść po tamtejszych szczytach, od Jaworek do Szczawnicy.
30.10.2011
Ilustracja - Link
Zawsze chciałem pokazać jesień. I nigdy to mi się nie udało. Tym razem... Znowu jest tak samo. A co udało się zrobić?
4.12.2011
Po długim zasiedzeniu, wreszcie ruszyłem się z miejsca. Oto krótki spacerek po ulicach naszego kochanego miasta.
28.12.2011
Ilustracja - Link
I tak przeleciał nam kolejny rok. Jaki był ten, który właśnie się kończy? Tego wszystkiego dowiemy się, gdy wdepniemy dalej.
31.12.2011
I mamy kolejny koniec roku. Jak zawsze, musiałem pójść na spacerek ulicami miasta. I oto co zobaczyłem.

Cały 2012

1.01.2012
Ilustracja - Link
Zamiast stałego narzekania na szybko biegnący czas, kilka fotek z Rynku.
15.01.2012
Oj nie chciało się nigdzie chodzić. Bardzo nie chciało. Lecz wola poruszania się zwyciężyła. Oto krótka relacja z mroźnego spaceru.
5.02.2012
Ilustracja - Link
Przyszedł czas, aby dokonać jakiegoś wpisu. Postanowiłem pokazać zimę i jej trzaskający mróz, który nas dopadł. Pojechałem więc do Komorowa, by pokazać miejsca, do których normalnie nie ma dostępu.
18.03.2012
Ciepło, niedziela, przeszkadzający rower w przedpokoju... Co można dodać do tego opisu. Chyba tylko to, że czas najwyższy rozpocząć sezon na wspomniany rower. A zatem czas na pierwszą, tegoroczną wyprawę.
9.04.2012
Ilustracja - Link
Wprawdzie strona umarła, ale nadal będę sobie robił tu wpisy. I to jest właśnie taki pamiątkowy wpis. A połaziłem sobie piechotą. Spacerek bardzo się udał i jeszcze zrobiłem kilka fotek. Mogę je tylko pokazać.
29.04.2012
Siedziałem, siedziałem i... Pojechałem w końcu w góry. Ciągnie mnie tam i tyle. Tym razem, postanowiłem zrealizować to, czego nie dokonałem 2 lata temu. Ale o szczegółach poczytamy nieco dalej.
1.05.2012
Ilustracja - Link
Z braku pomysłów na wycieczki, pojechałem sobie tak bez celu w siną dal. Znaczy... Taka sobie majowa wycieczka.
6.05.2012
Co tym razem wymyśliłem? Nic ciekawego. Już to pisałem. Ten rok będzie bardzo cienki, ale żeby zakończyć już wyjazdy na autostradę, będzie to raczej ostatnie spotkanie podczas jej budowy.
13.05.2012
Ilustracja - Link
Nie tak dawno temu, wspominałem o pobycie na Trzech Koronach. I znowu tam pojechałem. Tym razem, była to wycieczka zbiorowa. Muszę ją pokazać, bo grupa nie dałaby mi spokoju.
20.05.2012
Kolejny raz pojechałem w teren na rowerze, nie mając żadnego planu. Tak wyszło. Nie ma co się usprawiedliwiać. A obrazek niech nikogo nie zmyli.
17.06.2012
Ilustracja - Link
Kolejna wycieczka grupowa, udała się do miejscowości Sandomierz. Oczywiście i ja tam byłem... I coś o niej tu nabazgrałem.
24.06.2012
Co tu pisać. Kryzys. Gorąc. Nic się nie chce. Nie znaczy to, że nigdzie nie pojadę. Wprawdzie znane to miejsca, ale zobaczyć warto.
1.07.2012
Ilustracja - Link
Nie ma co się rozpisywać. Ta wyprawa, to zwyczajna zapchajdziura, którą zrobiłem, żeby dać znać, że nadal mam zamiar prowadzić tę stronkę.
19.08.2012
Wreszcie po tygodniach nieustających opadów zrobiło się ciepło. Bez zastanowienia pojechałem w Tatry. A co zobaczyłem? To można zobaczyć, wchodząc dalej.
12.09.2012
Ilustracja - Link
Na koniec sezonu, gdy synoptycy zapowiedzieli pogorszenie pogody, postanowiłem udać się w góry. Byłem i narobiłem tyle zdjęć, że szkoda nawet opowiadać. Trzeba mieć dobre łącze.
21.10.2012
Góry. Czyż to nie pięknie brzmi. No, pięknie. I dlatego, wiedząc o zbliżającym się froncie zimna, pojechałem połazić sobie po naszych skałach. Było bardzo miło.
18.11.2012
Ilustracja - Link
Koniec jesieni oraz próba przełamania lenistwa, dały mi impuls by pospacerować sobie na własnym napędzie. Dzisiaj odwiedzimy ponownie naszą ukochaną górkę, Marcinkę. Który to już raz?
25.11.2012
Skoro postanowiłem wyplenić z siebie złogi lenistwa, to wybrałem się na kolejne dreptanie po okolicy. Tym bardziej, że właśnie synoptycy zapowiadają nadejście zimy.
25.12.2012
Ilustracja - Link
Jak zawsze i tym razem, zapraszam do lektury krótkiego podsumowania mijającego roku.
31.12.2012
Nie do wiary, że to już koniec roku. Kiedy to przeleciało? No! Kiedy! Więc tradycyjnie, w ostatni dzień roku, podreptałem sobie ulicami miasta.

Cały 2013

27.01.2013
Ilustracja - Link
Siedzi człowiek w tym domu i siedzi. No kompletny brak ruchu. Wiem, że zima i jest zimno, alt to nie usprawiedliwia tak poważnego lenistwa. Cóż robić? Trzeba podnieść się z kanapy i ruszyć na jakiś spacerek. Byle gdzie, aby tylko ruch był.
17.03.2013
No. Nareszcie udało mi się znaleźć troszkę czasu na wędrówki. Nic wielkiego. Pokazywałem te tereny nie jeden raz. I co jest najlepsze w tym wszystkim? To, że nigdy ich nie przestanę pokazywać. uśmiech
21.04.2013
Ilustracja - Link
Przyszedł czas, by coś napisać. Nie tylko dlatego, że wreszcie przyszła wiosna, ale musiałem w końcu zacząć jeździć na rowerze. Dlatego umieszczam tu opis pierwszej tegorocznej wyprawy rowerowej.
5.05.2013
Znowu dawno nic nie pisałem. Może tak coś o wiośnie? Przyszła późno, ale przyszła, to kilka fotek wato pokazać. Prawda?
19.05.2013
Ilustracja - Link
Wiosna nadal nam się rozwija, więc muszę korzystać ile się da z jej uroków. Tak mi właśnie wpadło do głowy, by pokazać pieszą trasę wędrowną wokół miasta. Udało się to jedynie połowicznie.
16.06.2013
I tak powoli przychodzi lato. Czas więc pójść gdzieś w góry, a nie siedzieć w domu. Tym bardziej że właśnie przestało padać.
23.07.2013
Ilustracja - Link
Tak mnie napadło na dalsze zwiedzanie zachodniej części Tatr, że nie mogłem wysiedzieć. Udałem więc się na mały spacerek po naszych pięknych górkach. Kilka zwiedziłem, co opisuję na łamach tej strony.
28.07.2013
Nie mając co robić, pojąłem się próby dokończenia przerwanej wyprawy dookoła miasta, czerwonym szlakiem pieszym. Co z tego wyszło, można sprawdzić, wchodząc dalej.
4.08.2013
Ilustracja - Link
Pomimo panujących upałów, nie mogłem usiedzieć w domu. Myśl o tym, że mógłbym nie ukończyć w tym roku pętli wokół Tarnowa, wypędziła mnie na trasę. Tak więc 3 część wycieczki nadeszła szybko.
11.08.2013
Tej wyprawy miałem tu nie zamieszczać, ale jak widać, jest. Powód? Chęć pokazania kilku fotek po rozpoczętej ponownie budowy. Oczywiście jest to wschodnia część autostrady do Dębicy. No to pokazuję.
15.08.2013
Ilustracja - Link
Dawno, bardzo dawno temu, jakiś miesiąc temu, podczas próby zakończenia objazdu czerwonym szlakiem, nie mogłem znaleźć właściwej drogi. Ten wpis, naprawia problem :)
18.08.2013
Przyszedł czas na dokończenie tego wszystkiego, co nie udało się dokończyć. Tak, wiem. Strasznie wszystko ostatnio gmatwam, co nie znaczy, że nie pójdę w góry. Czas znowu połazić po Tarach.
8.09.2013
Ilustracja - Link
Co tu dużo pisać. Pojechałem na małą rundkę znanymi, niedawno pokazywanymi, ścieżkami. Zamiast się rozpisywać, zapraszam jak zawsze do zaglądnięcia.
27.10.2013
Niestety. W tym roku jesień, którą od dawna próbuję uchwycić w czasie za pomocą aparatu fotograficznego, znowu mi się wymknęła. Trudno. Mimo wszystko podjąłem trud, by ją pokazać.
24.12.2013
Ilustracja - Link
I to już koniec tego roku. Tak, wiem. Jeszcze kilka dni zostało, ale ja na pewno już nic nowego nie pokażę. Za to na podsumowanie mijającego roku, oczywiście zapraszam.
31.12.2013
Aby tradycji stało się zadość, jako zakończenie tego roku, pospacerowałem sobie w okolicach rynku, oraz przez dwa osiedla. Nic ciekawego wprawdzie nie zobaczyłem, ale coś pokazać wypada.

Cały 2014

26.01.2014
Ilustracja - Link
Tym wpisem, rozpoczynam kolejny rok wędrówkowy. I mam nadzieję, że będzie on bardziej obfity niż poprzedni. Zatem otwieram kolejny sezon. Zapraszam.
9.03.2014
Dawno, bardzo dawno temu... No właśnie, pisałem o zimie. Niestety, ale ten rok zaskoczył niesamowicie. Brak zimy to jego pierwsza niespodzianka. Nadszedł czas, by wyjść z domu i pokazać na ten przykład ulicę Mickiewicza. Dla potomnych niech pozostanie w obrazach, jak to zima u nas dawniej, wyglądała.
30.03.2014
Ilustracja - Link
Przyszła wiosna. Więc na początek trzeba było coś tutaj dodać. Nie za wiele tego, ale cóż zrobić. Lenistwo zimowe daje o sobie znać.
21.04.2014
Mamy wiosnę, pogodę jak marzenie, czegóż pragnąć więcej. Dlatego w drugi dzień świąt Wielkiej Nocy, pojechałem zdobywać wiedzę o szlakach turystycznych, okolic Tarnowa. Gdzie pojechałem? O tym można poczytać właśnie tutaj.
18.05.2014
Ilustracja - Link
Pogoda od dawna nas nie rozpieszcza, to i nie ma nic do pokazania. Dzisiaj, tuż po nawałnicach które nas nawiedziły, postanowiłem pokazać co z rzekami w mieście. Po tej wycieczce udało mi się zrobić taki wpis.
8.06.2014
Nie mając nic lepszego do roboty, postanowiłem rozszerzyć nieco przejażdżki rowerem o kolejny element. Będzie to w miarę przystępna prezentacja tras rowerowych, których nieco jest w najbliższych okolicach Tarnowa. Na rozgrzewkę, postanowiłem pojechać do Zalasowej, łącząc trzy ścieżki rowerowe.
29.06.2014
Ilustracja - Link
W ostatnią niedzielę czerwca, postanowiłem dokończyć opis szlaku rowerowego rozpoczęty poprzednio. Tym razem odnajdę zagubiony szlak, jadąc jak gdyby od tyłu. Wygląda więc na to, że druga część zakończy opis. Czyżby?
5.07.2014
Tak się złożyło, że mamy właśnie Dni Tarnowa... Ops... Teraz to inaczej się nazywa, ale nie o tym ma być. Wyczytałem mianowicie, że przyjechał pociąg retro i stoi, że tak powiem, w bazie. Zawiodłem się.
20.07.2014
Ilustracja - Link
Czytając sobie ostatnio jakąś reklamę na ulicznym okrąglaku, moją uwagę przykuła mała ulotka, informująca o otwarciu zalewu "KAKAŁKO". No i postanowiłem sprawdzić tę informację, przy okazji robiąc sobie koleją wycieczkę rowerową.
27.07.2014
Pogoda nadal nie rozpieszcza, więc pozostaje pojechać gdzieś na rowerze. Przeglądając mapę okolic Tarnowa, w oko wpadł mi żółty szlak. Tak jakoś się to stało, więc niech tak będzie.
10.08.2014
Ilustracja - Link
Poprzednim razem, nie udało mi się pokazać w całości 39 kilometrowej wyprawy żółtym szlakiem rowerowym, to teraz mam zamiar dokończyć tę opowieść. Co wydarzyło się na trasie, opowiada ten wpis.
30.08.2014
I przyszedł koniec wakacji. Jak już pisałem, w tym roku pogoda nie popisała się i mało wypraw było. Zapowiadana pogoda bez deszczu dała mi impuls, do wyruszenia na wyprawę górską. Co tu właśnie opisuję.
31.08.2014
Ilustracja - Link
Nie mam pojęcia jak to się stało, ale pomyliłem kolory szlaków. Zamiast dokończyć opis żółtego szlaku, to ja pojechałem zielonym. Miałem w ogóle nic o tym nie pisać, lecz po namyśle, opiszę tę pomyłkę. Następnym razem bardziej się postaram.
7.09.2014
Nie mogłem pozostawić dokończenia opisu żółtego szlaku rowerowego, na przyszły rok. Musiałem to zrobić właśnie dziś, w ten piękny, niedzielny dzień.
11.10.2014
Ilustracja - Link
Miała pogoda dopisać, więc postanowiłem pojechać ponownie w Tatry, by pójść na Świnicę, jak to sobie wymyśliłem. Niestety. Nie udało się tego dokonać. Pozostaje pokazać fotki i powiedzieć, dlaczego tak się stało.
24.12.2014
I nastał wreszcie czas podsumowania tego mijającego roku. Nie był on łaskawy, niestety. Ech... Szkoda słów.
31.12.2014
Ilustracja - Link
Tym nieco przewrotnym obrazkiem, (dla tych, co nie wiedzą, ten kot to Sylwester), pragnę przegnać stary rok, tak jak to staram się robić co roku, czyli pokazać zwyczajnie ulice miasta. Tym razem nie będzie rynku, bo przespacerowałem się dość daleko. I to właśnie pokazać postanowiłem.

Cały 2015

31.01.2015
Ilustracja - Link
Przyszedł czas, by przerwać błogie lenistwo i ruszyć gdzieś w drogę. Na szczęście wczoraj popadało nieco śniegu, więc postanowiłem pokazać ten coraz rzadszy obraz. Mogę jedynie zaprosić na oglądnięcie kilku obrazów z tej wyprawy.
8.02.2015
Po tygodniu od ostatniego spaceru, nadal jest biało, a synoptyki zapowiadają ocieplenie. No to nie ma na co czekać. Trzeba się gdzieś przespacerować. No właśnie. Gdzie pójdę? :)
8.03.2015
Ilustracja - Link
Jak co roku, tak i tym razem, przyszedł czas by pojechać w pierwszą, tegoroczną wyprawę rowerową. Pojechałem znanym szlakiem, więc nie ma co za wiele pisać. Ot, trochę fotek dla potomnych, a ja zapraszam do obejrzenia sprawozdania z tej wyprawy.
26.04.2015
Po dwóch latach przerwy, postanowiłem pojechać w Pieniny, tym bardziej że zapowiada się piękna pogoda. Ta wycieczka w stosunku do innych, sporo się różniła. Tak trzeba było postąpić, aby nie powtarzać się w kółko. Niech opis sam mówi za siebie.
3.05.2015
Ilustracja - Link
Dzisiaj mamy piękny, wiosenny i wolny dzień, a w domu nuda. Czy to nie okazja by gdzieś pojechać? Wsiadłem więc na rower z zamiarem przejechania kolejnego szlaku rowerowego. Jednak wszystko się zmieniło w Lipiu.
7.06.2015
Kolejny, wystarczająco dobry dzień, by pojechać gdzieś na rowerze. Postanowiłem kontynuować pokazywanie tras rowerowych i ta wyprawa, jest kontynuacją tego tematu. Zapraszam do lektury.
5.07.2015
Ilustracja - Link
Wreszcie ociepliło się na tyle, że można pojechać w góry. I pojechałem, by dokonać tego, czego nie udało mi się osiągnąć w zeszłym roku. Gdzie pojechałem? O tym można poczytać w opisie który tu zamieszczam.
2.08.2015
Dziś jest gorąco i duszno, ale ja postanowiłem wyruszyć na małą wycieczkę rowerową. Nie planowałem, nie myślałem, a jedynie pojechałem. Zdjęć jest niewiele, bo w tym upale to lepiej było się nie zatrzymywać.
9.08.2015
Ilustracja - Link
Utrzymująca się nadal piękna pogoda, sprowokowała mnie do wyjazdu w Tatry. No bo co będę siedział w domu. Tym razem, poszedłem najgorszym szlakiem jaki tu istnieje. Wszystko, co przeszedłem opisałem, więc pozostaje zaprosić do oglądania.
13.09.2015
Dawno nie było nic o szlakach rowerowych. Wybrałem się więc na wycieczkę rowerową zielonym szlakiem. Tym samym, który częściowo pokonałem w zeszłym roku. Co widziałem na trasie, opisałem w tym pamiątkowym wpisie.
4.10.2015
Ilustracja - Link
Nastała jesień, a ja ją chcę bardzo pokazać chociaż jeden raz. Tak więc pojechałem poszukać jej pierwszych oznak, a co zobaczyłem, to opisałem.
29.11.2015
Nastała ostatnia niedziela listopada, a ponieważ w tym roku mało było wpisów, postanowiłem dodać kolejny.
26.12.2015
Ilustracja - Link
Kolejne podsumowanie roku. Kurcze! Kolejny rok zleciał! Zdecydowanie czas za szybko biegnie. :(
31.12.2015
Ech... Nastał ostatni dzień 2015 roku, co jak zawsze, jest sygnałem dla mnie, by przejść się po mieście z aparatem. Właśnie to zrobiłem.

Cały 2016

1.01.2016
Ilustracja - Link
O północy w Sylwestra, zawsze udaję się na Rynek, by popatrzeć na fajerwerki. Tym razem będzie smutno, bo postanowiłem nieco żalu wylać na miejsce, gdzie przyszło mi żyć.
14.02.2016
Miałem zamiar odpuścić jakiekolwiek pisanie tutaj, ale kiedy zobaczyłem piękną, słoneczną pogodę za oknami, postanowiłem przejść się chodnikami Tarnowa i wszystko jeszcze raz przemyśleć.
28.03.2016
Ilustracja - Link
Jest lany poniedziałek. Nastąpiła na tyle poprawa pogody i mojego samopoczucia, że postanowiłem pojechać na Liwocz. Planowałem pojechać rowerem, ale na początek trzeba poznać miejsce.
17.04.2016
Po ostatnich opadach deszczu, postanowiłem dokonywać wpisów, ile wlezie. Nie wiem, jak się to wszystko potoczy, ale na początek pojechałem na mały rekonesans po znanych miejscach.
1.05.2016
Ilustracja - Link
Cóż się będę rozpisywał. Nastał nam 1 dzień maja, a na zewnątrz jest dość ciepło. Można zmarnować taką okazję? Można, ale ja tego nie zrobię. Pojechałem pozwiedzać dobrze znane mi miejsca.
15.05.2016
Miłośnicy kolei zorganizowali przyjazd pociągu retro do naszego miasta. Chciałem pojechać tym pociągiem do Tuchowa, ale...
22.05.2016
Ilustracja - Link
Stęskniłem się za górami, za lasami, za łąkami i polami. Niestety, w Tatrach dużo śniegu, a ja nie mam sprzętu, poszedłem więc, w Pieniny.
28.05.2016
Nie pojechałem ostatnio pociągiem retro do Tuchowa, no to pojechałem tym samym składem do Krynicy. To była wspaniała wyprawa i dlatego o niej piszę.
5.06.2016
Ilustracja - Link
Po kolejowej wycieczce, przyszedł czas na nieco spokojniejszy przejazd rowerowy. Nie ma w tej wyprawie niczego odkrywczego. Jedynie trochę napisałem o trwających remontach.
12.06.2016
Kolejny dzień zapowiadał się wspaniale. Dlatego też udałem się do Chabówki, aby pobyć wśród maszyn parowych i innych wiekowych ustrojstw.
19.06.2016
Ilustracja - Link
Pogoda nie dopisuje ostatnio, więc przyszło mi siedzieć w domu. Tylko dlaczego bać się zmoknięcia? Pojechałem w kolejną trasę bez sensu.
24.07.2016
Nie tak dawno, obiecywałem pokazać przejażdżkę pociągiem retro z Chabówki do Kasiny Wielkiej? Właśnie dzisiaj to się stało.
31.07.2016
Ilustracja - Link
Jako że w tym roku dużo piszę o kolei, to i tym razem krótka relacja z placu boju ekip remontowych.
7.08.2016
Po długim oczekiwaniu na prawdziwą górską wyprawę, nareszcie poszedłem na Ciemniaka. Niestety, pogoda zmieniła zdanie i...
15.08.2016
Ilustracja - Link
Nie mając nic innego do roboty, postanowiłem przejechać się przez miasto w charakterystyczne miejsca. Cóż. Będzie jak zawsze.
21.08.2016
Od pewnego czasu, otwarta jest ścieżka rowerowa z Ostrowa do Glowa. Czas, aby przetestować nową drogę.
28.08.2016
Ilustracja - Link
Jak co roku, kiedy zbliża się koniec wakacji, jadę gdzieś w Polskę. Ponieważ jestem fanem nie tylko kolei, ale też gór, to właśnie tam pojechałem.
11.09.2016
Jako że od pewnego czasu pokazuję obraz nędzy i rozpaczy na przebudowie kolei, tak i tym razem pojechałem zrobić kilka fotek.
17.09.2016
Ilustracja - Link
Oto krótki opis kolejnej wyprawy pociągiem Retro. Tym razem, będzie to wycieczka do Biecza.
23.10.2016
Jeden dzień ciepła, który przyszedł, postanowiłem poświęcić na Małą wycieczkę rowerową. Oto gdzie byłem.
4.12.2016
Ilustracja - Link
I już prawie koniec roku. Tak więc na koniec, pojechałem pociągiem retro do Zakopanego.
29.12.2016
No i kolejny raz stało się. Dobiegł końca kolejny rok. Jak tradycja nakazuje, trzeba dokonać podsumowania i tak zrobię.
31.12.2016
Ilustracja - Link
Nie miałem pomysłu na obrazek tytułowy, więc ponownie wykorzystałem kota. Nie ma co za bardzo się rozpisywać. Odbyłem tradycyjny spacerek po mieście w ostatni dzień roku.

Cały 2017

8.01.2017
Ilustracja - Link
Przyszedł czas by coś napisać, więc napiszę i pokażę zamek na Marcince. Tak, tak... Wiem! Ciągle to robię, ale nadal będę tak robił.
2.04.2017
Tak długo nie pisałem tu niczego, że zapewne wielu czytelników przestało o mnie pamiętać. Spokojnie. Jestem i właśnie pojechałem w pierwszą rowerową wycieczkę.
3.05.2017
Ilustracja - Link
Dawno nic nie pisałem, ale w tym roku zapewne tak właśnie będzie. Jednak przejazdu pociągiem retro do Biecza nie mógłbym pominąć.
13.05.2017
Kolejna wycieczka, starym składem pociągu z lokomotywą, dociera do miasta, w którym mieszkam. No i to byłoby na tyle.
27.05.2017
Ilustracja - Link
Dawno nie byłem w Krynicy. ;) Nie, no żart! Kolejny pociąg retro zawiózł mnie do Krynicy. Zapraszam.
28.05.2017
Przerywam opisywanie wycieczek pociągami, bo co za dużo to nie zdrowo. Dziś pojechałem drogą, której nigdy nie pokazywałem.
16.07.2017
Ilustracja - Link
Kolejna podróż pociągiem retro. Tym razem pociągnie nas zupełnie inna lokomotywa.
30.07.2017
Właściwie powiem krótko. Pojechałem w Tatry, by sobie posiedzieć pod schroniskiem, ale tam zmieniłem zdanie.
1.08.2017
Ilustracja - Link
Kolejny raz postanowiłem przejechać się pociągiem. Ten jednak był całkiem inny od dotychczasowych.
15.08.2017
Miałem pojechać zupełnie gdzieś indziej, ale przez moją pomyłkę, zajechałem do...
27.08.2017
Ilustracja - Link
Żeby zrobić mały przerywnik w podróżach kolejowych, wsiadłem na rower i pojeździłem po mieście.
10.09.2017
Przyszedł czas, by pójść kolejny raz w Tatry. Musiałem, ale nie bez ofiary.
1.10.2017
Ilustracja - Link
Przez kompletny przypadek, trafiłem na ogłoszenie o wolnych miejscach w pociągu retro do Wadowic. Cóż, pojechałem.
15.10.2017
Znowu jak co roku, chciałem pokazać jesień. Tę złotą Polską jesień. No i kolejny raz klapa na całego.
2.12.2017
Ilustracja - Link
Przyszedł czas, by pojechać ostatnim pociągiem retro w tym roku. Podobnie jak w poprzednim roku, też pojadę do...
26.12.2017
W drugim dniu Świąt Bożego Narodzenia, na zewnątrz zrobiło się tak ładnie, że nie mogłem usiedzieć w domu.
28.12.2017
Ilustracja - Link
Jak zawsze, tak i tym razem, dokonam podsumowania mijającego roku.
31.12.2017
Jak co roku, tak i w tym, poszedłem ulicami miasta, żeby zwyczajnie porobić nieco fotek.

Cały 2018

1.01.2018
Ilustracja - Link
I nastał nam Nowy Rok. I też każdy myśli, że będzie dla niego lepszy od mijającego... Tego wszystkim życzę.
14.04.2018
Pierwszym prawdziwym wpisem tego roku, będzie... Przejazd pociągiem retro do Żywca. Niestety. Coraz mniej chce mi się pisać tutaj.
22.04.2018
Ilustracja - Link
Cóż tu dużo pisać. Zwyczajnie. Wsiadłem na rower i pojechałem cieszyć się wiosną. Teraz czekam na wysyp kwiatów w lasach.
1.05.2018
W tym roku kupiłem kilka biletów na przejazdy retro. I właśnie nadszedł czas, na kolejną przejażdżkę.
3.05.2018
Ilustracja - Link
Bardzo nieudana wyprawa rowerowa miała miejsce dzisiaj. Zaś to, że dość szybko wróciłem do domu, zawdzięczam nieznajomemu Panu, który zwyczajnie mi pomógł.
20.05.2018
Po dłuższej przerwie, przedstawiam jedynie 8 fotek. Cóż. Zmęczenie robi swoje.
4.08.2018
Ilustracja - Link
Tęskno mi się zrobiło za górami. Dlatego też, myśli moje zawiodły mnie na Tatrzańskie szlaki. I to właśnie tu opisuję, a była to jedna z najlepszych wypraw, jakie miałem do tej pory.
9.09.2018
I kolejny przejazd pociągu retro. Dzisiaj pojechałem do Wadowic. Zapraszam.
23.09.2018
Ilustracja - Link
Kolejny pociąg retro udał się do Biecza. I ja pojechałem w jednym z wagonów.
6.10.2018
Przedstawiam oto zdjęcia z przejazdu pociągiem retro Nowy Sącz-Tarnów.
8.12.2018
Ilustracja - Link
I przyszedł czas pokazać ostatnią wycieczkę pociągiem retro. Będzie to jak co roku. przejazd Nowy Sącz-Zakopane. Niestety, ale tym razem nie udała się kompletnie ta wycieczka.
30.12.2018
Jak co roku, pokusiłem się o małe podsumowanie mijającego 2018 roku. Nie wszystko poszło tak, jak trzeba, ale wszystko opisałem, więc wystarczy pisania.
31.12.2018
Ilustracja - Link
Nastał nam ostatni dzień roku. Poszedłem jak co roku na mały spacer, a teraz chcę pokazać, jak wyglądał Tarnów w ten dzień.

Cały 2019

1.01.2019
Ilustracja - Link
I tak nastał nam Nowy Rok. Ponieważ na nowy rok są to ostatnie fajerwerki, postanowiłem je sfilmować i pokazać.
6.01.2019
Wczoraj spadło trochę śniegu, więc dzisiaj postanowiłem wyjść na spacer po ulicach Tarnowa.
24.03.2019
Ilustracja - Link
Dzień po nastaniu wiosny, wsiadłem na rower i pojechałem zobaczyć, co i gdzie się zmieniło.
31.03.2019
Przyszła kolejna niedziela z pogodą, której nie można było niczego odmówić. Wpadłem na pewien pomysł i mam go zamiar zrealizować. Na razie mała powtórka z poprzednich lat.
11.05.2019
Ilustracja - Link
Kolejny pociąg RETRO zawiezie mnie do Żywca. Co widziałem, to opisuję.
25.05.2019
Kolejnym wyjazdem pociągiem retro, jest przejazd Nowy Sącz-Krynica, ale o tym można przecież poczytać.
29.06.2019
Ilustracja - Link
Przedostatni pociąg retro w tym roku, zawiezie nas do Wadowic.
30.06.2019
Zachciało mi się jechać rowerem po znanych i mniej znanych zakamarkach Tarnowa. Wszystko opisałem w tym wątku.
9.08.2019
Ilustracja - Link
Tak się stęskniłem za chodzeniem po górach, że nie mogłem usiedzieć na miejscu. No i akurat udała się pogoda, więc pojechałem tam. Co przeżyłem, niech w większości pozostanie tajemnicą.
31.08.2019
Nastał nam ostatni dzień sierpnia. Postanowiłem, jak to mam już w zwyczaju przejechać się na rowerze po okolicy. Bliskiej okolicy miasta.
1.09.2019
Ilustracja - Link
To właśnie jest ostatni dzień wakacji w tym roku. Postanowiłem przejechać się czerwonym szlakiem dookoła miasta, by przekonać się o postępujących zmianach.
22.09.2019
Myślałem, że w tym roku nie nie uda się dokończyć poprzedni przejazd czerwonym szlakiem dookoła miasta, ale jak widać, zrobiłem to. Dziwne.
29.09.2019
Ilustracja - Link
Przyszedł czas pokazać ostatni przejazd pociągiem „RETRO”. Nie będzie to jakaś daleka wycieczka, ale za to odwiedzę Żabno.
13.10.2019
Październik. Pojawiła się piękna pogoda w niedzielę, więc po namyśle pojechałem do Jamnej. Oj, dawno tam nie byłem.
27.10.2019
Ilustracja - Link
Bardzo chciałem wejść na Szpiglasowy Wierch, ale się nie dało. Ze złości poszedłem w inne miejsce.
31.12.2019
Miałem zamiar pokazać nieco wcześniej, coroczne podsumowanie, a dzisiaj, sylwestrowy spacer po Tarnowie. Niestety, nic z tego nie wyszło. Zresztą. Co tu tłumaczyć.

Cały 2020

Rok COVID-19 i obostrzeń.

1.01.2020
Ilustracja - Link
Nie zrobiłem żadnego, tradycyjnego przemarszu po mieście w Sylwestra, to w zamian, idę na spacer w pierwszy dzień Nowego Roku.
26.01.2020
Co tu dużo pisać. Poszedłem na krótki spacer.
28.06.2020
Ilustracja - Link
Długa przerwa we wpisach, była spowodowana panoszącym się wirusem COVID-19. Ale na szczęscie nieco poluzowano ograniczenia, więc pojechałem na rowerze, zobaczyć zmiany które nastąpiły po tak długim czasie.
2.08.2020
Jeszcze nigdzie daleko nie byłem w tym roku, więc przyszedł czas pojechać gdzieś i to pokazać. Zapraszam do oglądania.
30.08.2020
Ilustracja - Link
Tradycją już się stało, że na koniec wakacji gdzieś jadę. Tym razem, będzie to przejazd na rowerze.
1.11.2020
Przyszedł szczególny dzień, ale rząd w ostatniej chwili zamknął cmentarze. Ja dawno nic nie pisałem, więc wsiadłem na rower i pojechałem co nieco pooglądać.
15.11.2020
Ilustracja - Link
Nudziło mi się, no to pojechałem zobaczyć jak wygląda remont mostu w Ostrowie na Dunajcu.
29.11.2020
Budzę się rano w niedzielę, wyglądam przez okno, a tu pełno śniegu. Szybko postanowiłem utrwalić tenże śnieg. Zapraszam do oglądania.
29.12.2020
Ilustracja - Link
Nadszedł najwyższy czas, aby podsumować ten "pandemiczny" rok. Robię to ze sporymi oporami.
31.12.2020
Jak co roku, tak i tym razem, nieco połaziłem sobie w ostatni dzień roku po mieście.

Cały 2021

Nadal rok COVID-19 i obostrzeń.

17.01.2021
Ilustracja - Link
Mamy nowy rok, jak wiadomo, a ja poszedłem na spacer, ponieważ w ostatnim czasie, sypnęło śniegiem.
9.05.2021
Wygląda na to, że pandemia się powoli kończy i słoneczko coraz bardziej przygrzewa. Czas więc, aby wsiąść na rower i nieco podnieść swoją kondycję.
20.06.2021
Ilustracja - Link
Cóż tu dużo pisać, jak wszystko piszę w tekście. Wystarczy wejść i ewentualnie poczytać.
29.09.2021
Oto kolejny, bardzo krótki wpis, z dość długiego przejazdu rowerowego.
3.10.2021
Ilustracja - Link
Tak się stęskniłem za górami, że podczas tej pandemii COVID-owej, pojechałem odwiedzić Trzy Korony i Sokolicę.
9.10.2021
Dziś miał miejsce przejazd pociągu retro, do Żabna. Jak mógłbym w tym nie uczestniczyć?
10.10.2021
Ilustracja - Link
W kolejnym dniu, również pojechałem pociągiem retro, ale do Tuchowa.
31.12.2021
Nie chciałem rozbijać dwóch tematów na części więc połączyłem je w jeden wpis. Przyznam się, że boję się nowego roku.